eerste dagje! - Reisverslag uit Lima, Peru van Lianne Gorissen - WaarBenJij.nu eerste dagje! - Reisverslag uit Lima, Peru van Lianne Gorissen - WaarBenJij.nu

eerste dagje!

Blijf op de hoogte en volg Lianne

10 Juni 2014 | Peru, Lima

Na een hele lange vliegreis en tegelijkertijd ook weer heel kort (binnen 12 uur aan de andere kant van de oceaan) zijn we dan eindelijk in Peru! Gelukkig stond er gelijk al iemand klaar met een bordje met onze namen erop, dus zonder zorgen stapten we in de auto.. Verkeersregels daar doen ze in Lima niet aan maar dat is eigenlijk ook wel weer gaaf, lekker sjezen door de stad en gek genoeg voelden we ons super veilig bij deze man in de auto! Na een kwartiertje rijden kwamen we aan bij het hostel waarna we op ons bed zijn gestort! Met het 7 uur tijdsverschil hadden we nog een hele dag voor ons dus die rust konden we wel even pakken! Na even geslapen te hebben waren we eigenlijk meteen wel gewend aan het ritme, lekker gegeten en gelopen in de stad en natuurlijk zijn de eerste Peruaanse inkopen alweer gedaan (denk dat we een extra tas voor de souvenirs moeten kopen). Morgen gaan we het oude centrum opzoeken om vervolgens door te reizen naar Ica (huacachina) waar we in de oase zullen verblijven!

• 12 Juni 2014 - 06:01

Henk:

Klinkt alsof jullie het naar je zin hebben.
    fijn!

Dikke zoen van ons.